آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟) - دانلود

آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟

آیا ایران واقعا توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد عاقبت منازعات ایران و اسرائیل چیست حمله نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به خاک اسرائیل میتواند پیامدهای بلندمدتی در منطقه داشته باشد که کارشناسان درباره آن اتفاق نظر ندارندآیا جنگ جدیدی در راه است نورنیوز آیاجنگجدیدیدرراهاست کردن جنگی جدید با جبهه های چند گانه را نخواهد داشت اگر نتانیاهو عزم جنگی جدید در منطقه را داشته باشد تنها راه پیش رویش، قرار دادن آمریکا در مقابل عمل انجام شدهخط و نشان موشکی ایران برای آمریکا در عمق اقیانوسها هم به آمریکا ضربه اخبار سیاسی نظامی در مقطعی آمریکاییها تصمیم گرفتند برای مقابله با انقلاب اسلامی خودشان وارد منطقه شوند بر همین مبنا در سال ۲۰۰۱ افغانستان و در سال ۲۰۰۳ عراق رااین بار فرق میکند ایران به اسرائیل رحم نخواهد کرد روزنامه کیهان سرویس کیهان اخبار به حزبالله در لبنان حمله کنند در ۱۹۸۲ به لبنان حمله کردید و بعد سال ۲۰۰۶ حمله کردید که نتیجه آن فاجعهآمیز بودبا این ارتش خسته از جنگ با حماسحمله ایران به اسرائیل ویکیپدیا، دانشنامه آزاد حملهایرانبهاسرائیلگفته میشود، او از طریق ترکیه به آمریکا اطلاع داده بود که حمله ادامه نخواهد داشت آمریکا نیز به ایران اطلاع داده بود که عملیات نظامی باید در محدوده خاصی باشدآیا اسرائیل واقعا می خواهد وارد جنگ تمام عیار با لبنان شود در این برنامهی جدال ضمن بررسی تازهترین عملیات رژیم اسراییل، به سوالات زیر پاسخ داده شده سیاست چیست گزینههای حزبالله و ایران در مقابل اسرائیل هم میهن دیپلماسی مجموعه تحولات در جنوب لبنان این نگرانیها را افزایش داده است که هم ایالات متحده نزدیکترین متحد اسرائیل و هم ایران حامی حزبالله ممکن آیا حوثیها ائتلاف به رهبری آمریکا را به جنگ خواهند کشاند برابر حملات دو بخش دارد یکی اراده برای مقاومت و دوم توانایی مقاومت ایران در حملات حوثیها در دریای سرخ چه نقشی دارد ایران حامی مالیتنها واکنش خامنهای به کشته شدن نصرالله اعلام ۵ روز عزای عمومی او درباره واکنش احتمالی جمهوری اسلامی به این حمله گفت حکومت ایران در فرمانده ارتش اسرائیل افزود که ارتش اسرائیل در جبهههای دیگر نیز مموریت دارد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting