ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد) - دانلود

ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد

ایران در کسب فن آوری نظامی روسی از هند پیشی می گیرد جنگنده آینده هند با خطرناکترین سلاح روسیه به میدان میآید عکس جنگ افزار هند و روسیه باتوجه به تجربه موفق موشک براهموس که به صادرات نظامی این دو کشور کمک کرده است، در حال مذاکره برای احیای تولید سوخو ۳۰ امکیآیهند خرید تسلیحات دفاعی از روسیه را متوقف میکند ایرنا هندخریدتسلیحاتدفاعیازرو بر اساس گزارش موسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم، روسیه ۶۵ درصد از خرید تسلیحات هند را به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار در دو دهه گذشته تامینجمعیت هند از چین پیشی گرفت آیا هند میتواند به یک ابرقدرت جهانی فدراسیون دانشمندان آمریکایی تخمین میزند که زرادخانه هستهای پکن ۲۵ برابر بزرگتر از زرادخانه دهلی نو است نمودار توزیع جمعیت در چین چین تقریبانیروی هوایی هند جنگاوران ارتش هاهند در اینده برنامه تولید نسخه هندی جنگنده روسی پاکفا را دارد اگرچه این برنامه کش و قوس بسیار دارد و هندیها حتی جدیدا به دنبال خروج از ان نیز بودند زیرا از قرارفناوری پیشرفته آمریکا از ارتش روسیه سر درآورد بین الملل سنای آمریکا در تحقیقاتی تازه دریافت که فناوریهای پیشرفته آمریکایی به طریقی به روسیه راه یافته و علیه نظامیان اوکراینی به کار گرفته میشوندرزمایش دریایی مشترک ایران، روسیه و چین همزمان با ادامه حملات حوثیها وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه اعلام کرد که گروهی از ناوهای جنگی این کشور برای شرکت در این رزمایش با ایران و چین در خلیج عمان و دریایلیست خرید و فروش احتمالی تسلیحات ایران فرهیختگان آنلاین لیستخریدوفروش درحال حاضر مسکو بیش از درصد بازار سلاح جهان را در اختیار دارد و توانسته در سال ، میلیارد دلار سفارش نظامی خارجی جذب کند این کشوربحران اوکراین و روابط هند و آمریکا شراکت انتخابی بحراناوکراینو از جمله این که در ماه مارس گذشته، دولت هند به پالایشگاههای هندی اجازه داد حدود ۱۳ میلیون بشکه نفت از روسیه خریداری کنند و همزمان متعهد شدند کهاتحاد چین، روسیه و ایران در پنج تا ده سال آینده چگونه خواهد بود بین الملل امریکا در ماه دسامبرآذر مجازاتهایی را برای هر کسی که با شرکتهای روسی در صنایع از جمله ساخت و ساز تولید و فناوری سروکار دارد اعلام کرد اینروسیه روند تحویل اس۴۰۰ به هند آغاز شده است خبرگزاری مهر بین الملل آسیای غربی هند در سال ۲۰۱۸ قراردادی ۵۵ میلیارد دلاری با روسیه جهت خرید پنج سامانه موشکی اس۴۰۰ امضا کرد حال آنکه گفته می شود روند تحویل این سامانه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting