موزه‌هاي استان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(موزه‌هاي استان) - دانلود

موزه‌هاي استان

موزهها استان با موزههای استان مرکزی آشنا شوید کجارو موزههای استان مرکزی از جاهای دیدنی این استان است این استان دارای موزههایی با موضوعات متنوع مانند مردمشناسی، فرهنگ و هنر ومقدمه ای بر جریان تحول در موزه ها، پس از انقلاب اسلامی شمسه اسناد و مدارک سند شماره ، ص و موجود در آرشیو مرکز اسناد آستان قدس رضوی نشان میدهد که به مرور با توسعه فضای زیارتی مسئولین تشکیلات اداری تهیه فرشهای۳۵ اثر از موزههای آستان قدس به ثبت ملی رسیده است خبرگزاری تسنیم استانها خراسان رضوی رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از اثر از موزه های آستان قدس به ثبت ملی وموضوع زیارت که در حال به ثبت رسیدن بازدید گردشگران کشور از موزههای آستان قدس رضوی لیزنا بازدیدگردشگرا بیش از هزار گردشگر خارجی از کشور اروپایی، آسیایی و امریکایی طی ماه گذشته از موزه های آستان قدس رضوی بازدید به عمل آوردندمعرفی موزههای استان چهارمحال و بختیاری ایسنا استان ها چهارمحال و بختیاری موزه تاریخ طبیعی استان در سال به همت سازمان محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد، این موزه با هدف جمعآوری اثار و نمونههای تاریخیموزههای استان مرکزی ۲۸ اردیبهشتماه برای بازدیدکنندگان رایگان است موزههایاستانمرکزی۲۸اردیبه اراک ایرنا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت موزههای این استان، فردا پنجشنبه ۲۸ اردیبهشتماه جاری به مناسبتبازدید بیش از ۴هزار نفر از موزههای استان اردبیل خبرگزاری میراث آریا استانها اردبیل گلمغانیزاده ادامه داد اکثر موزههای استان اعم از مجموعه جهانی شیخ صفیالدین اردبیلی و موزه چینیخانه این مجموعه، موزه باستانشناسی اردبیل،بازدید موزههای استان کرمان برای دختران رایگان است بازدیدموزههایاستانکرمانبرایدخترمعاون میراثفرهنگی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری، صنایعدستی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان دارای ۲۰ موزه مشارکتی، غیرمشارکتی و خصوصی است تاکید کرد ازرتبهبندی استانهای کشور از لحاظ بازدید از موزهها و بناهای تاریخی فرهنگ میراث فرهنگی و گردشگری بیشترین بازدید از موزههای تحت پوشش میرات فرهنگی مربوط به استان تهران است با بازدید در یک سال در استانهای آذربایجان غربی، البرز، بوشهر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting