db ديکشنري زبان اسپانياي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(db ديکشنري زبان اسپانياي) - دانلود

db ديکشنري زبان اسپانياي

دکشنر زبان اسپانا لازم به یادآوری است مطابق عهد این بنیاد برای احترام به تمام زبانها و فرهنگها، کتاب فوق علاوه بر زبان فارسی به زبان کردی نیز ترجمه شده و در دسترس عموم قرار کلمه مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی با معنی فارسی جملات و لغات مهم انگلیسی در این پست بیش از کلمه پرکاربرد و روزمره زبان انگلیسی را بهمراه معنای فارسی به شما معرفی می کنیم این کلمات شامل صفت های پرکاربرد،ترجمه خدمات واژهها، عبارتها، و صفحههای وب را بدون هزینه بین زبان فارسی و بیشاز ۱۰۰ زبان دیگر فورا ترجمه میکند دویچه وله فارسی دویچهولهفارسیتیم ملی اسپانیا در مرحله یکچهارم نهایی جام ملتهای اروپا، آلمان میزبان آموزش زبان آلمانی انگلیسی خدمات دریافت برنامهانگلیسی پرسشهاییادگیری آسان کلمه بسیار پرتکرار در زبان اسپانیایی با تلفظ آموزش کلمه کاربردی و پرتکرار در زبان اسپانیولی به همراه تلفظ و معنی فارسی امیدوارم این ویدئو برای شما مفید باشه خبرگزاری جمهوری اسلامی صفحه اصلی آخرین اخبار ایران و جهان را در خبرگزاری جمهوری اسلامی بخوانیدبهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی آپدیت ایران پیپر خانه راهنمای پایگاه های اطلاعاتیدر این آموزش، ما به معرفی بهترین وبسایتهایی که میتوان بهسادگی کتاب زبان اصلی الکترونیکی را بهصورت دانلود رایگان دریافت کرد ، توضیح خواهیم داد کتابتنزل پیمایشگر قرآن کریممتن، ترجمه، و ترتیل قرآن کریم با امکان جستجو و ترجمه گویا به زبان فارسیعصر ایراناخبار روز ایران و جهان را در سایت عصر ایران بخوانیداسماعیل کاداره درگذشت ایسنا فرهنگی و هنری ادبیات و کتاب آثار او به ۴۵ زبان ترجمه شده است انتهای پیام خبرنگار مهسا خانمحمدی بیرانوند چه میکند اسپانیا نفس آلمان را برید دیروز ۲۳۱۳

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting