حسابداری وقف و موقوفات

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(حسابداری وقف و موقوفات) - دانلود

حسابداری وقف و موقوفات

حسابداری وقف و موقوفات ارایه ی الگوی تامین مالی توسعه ی موقوفات با استفاده از انتشار اوراق سازمان اوقاف و امور خیریه برای توسعه و بازسازی موقوفات نیاز به سرمایه دارد استفاده از روش های تامین منابع مالی نوین در توسعه ی موقوفات راهی متناسب با تحولوقف ویکی فقه وقفاگر عین موقوفه قبل از وقف در دست موقوف علیه مثلا به عنوان ودیعه یا عاریه باشد به قبض جدید به اینکهوقف اوقاف آموزش مجازی دانشگاه علوم قضایی وقفاوقافموقوف علیه شخص ذی نفع میباشد یعنی منافع مال موقوفی به نفع او بخشیده شده است اگر موقوف علیه اشخاص متعددی باشند در آن صورت موقوف علیهم نامیده میشوند شرایطبررسی منابع صندوق های وقف برای آموزش عالی در کشورهای منتخب ازنظر لغوی، وقف جمع اوقاف از یک کلمه عربی وقافه گرفته شده که به معنای بازداشت، جلوگیری یا بازداشتن است در ثر بر توسعه فرهنگ وقف عوامل م یی شناسا رضوی رویکرد تحلیل ساختار اقتصادی کشور و استفاده از موقوفات مختلف اقشار مردم در جهت تمین مالی طر های ترویج فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات جدید در جامعه مجله وقف مراثوقف ویکیپدیا، دانشنامه آزاد وقفوقف سنتی کهن و جهانی به معنی بخشش پول یا ملک به شخص یا موسسه غیر انتفاعی است که منافع مترتبه این بخشش را به مصرف خاصی برساند جمع این واژه اوقاف است و بهوقف چیست و ارکان آن مشاوره حقوقی دینا وقفچیسومین رکن از ارکان وقف، عین موقوفه است عین موقوفه یعنی مالی که توسط واقف، وقف می شود و همانند سایر ارکان وقف دارای شرایطی است مال موقوفه باید ویژگی داشتهآیین نامه اجرایی قانون تشکیلات و اختیارات سازمان حج و اوقاف و امور خیریه ۱ هر قم از درآمد و هزینه باید حسب مورد دارابی مدارک و اسناد هزینه معتبر باشد ۲ مانده حساب درآمد هزینه سال قبل باید در صورت حساب سالانه مزبور ملحوظ شودخاموشی وقف میتواند کانال گردشگری مالی قوی برای مناطق باشد فرهنگ دینی و حوزوی وی با اشاره به اینکه در قانون موقوفات مجهول التولیه یعنی بدون تولیت در اختیار ولی فقیه است و باید متولی و مدیر اجرایی برای آنها تعیین شود، عنوانوقف ویکی شیعه وقف وقف عقدی است که در آن مالی بخشیده میشود تا مردم یا گروهی از آنان از منافعش استفاده کنند در وقف، نه واقف و نه آنها که برایشان وقف شده، حق

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting