آمار زاد و ولد در ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آمار زاد و ولد در ایران) - دانلود

آمار زاد و ولد در ایران

آمار زاد و ولد در ایران نرخ رشد جمعیتی ایران در حال کاهش است خبرگزاری مهر استانها کرمان دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بیان کرد میانگین تعداد فرزندان به ازای هر زن از ۶۵ در سال ۶۵ به ۱۶ فرزند در حال حاضر رسیده و روند کاهشجدیدترین آمار تولد در ایران سال ۱۴۰۲ پسران از دختران پیشی گرفتند جامعه خدمات اجتماعی بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور، در چهار ماه نخست سال جاری، ۳۳۸ هزار و ۶۰۱ نفر در کشور متولد شدند که از این تعداد ۱۷۵ هزار و ۶۹۴ نوزادآمار مرگ و میر و زاد و ولد ایران در سال تهران صدرنشین شد جامعه طبق آمار ثبت احوال کشور نرخ ولادت در سال گذشته یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۲۱۱ مورد ثبت شده که در سال گذشته همچنین تعداد فوتیهای ثبت شده ۵۴۴آمار نسبت جنسیت بدو تولد در ایران سال تا آمارفکت آمار نسبت جنسیت در بدو تولد در ایران سال تا نشان میدهد تعداد پسران در بدو تولد در کشور، همواره بیشتر از تعداد دختران بوده استنرخ رشد جمعیت ایران تا سال به صفر میرسد کاظمیپور امروز در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا همچنین اظهار داشت طی سال اخیر، میانگین تعداد فرزندان هر مادر ایرانی از فرزند به نفرایران ایرانرکورددارسریعترینکاهشنرخفرزندآورولادت آمار و اطلاعات استان تهران آمار و اطلاعات ارائه شده دراین بخش به صورت ثبتی است و توسط اداره کل ثبت احوال استان تهران ارائه میگردد دراین بخش آمارهایی مانند میزان تولد به تفکیک دخترکاهش ۲۷ درصدی زاد و ولد در چهار سال اخیر پسران، بیش از نیمی از اجتماعی خانواده بر اساس آمار منتشره از سوی مرکز آمار ایران، تعداد ولادتهای ثبت شده در کشور طی سال ۹۹ در قیاس با همین آمار در سال ۹۵ با کاهش ۲۷ درصدی مواجهنگاهی به گذشته، حال و آینده جمعیت ایران پژوهشکده آمار نگاهیبهگذشتهحالوآ به این ترتیب میزان کاهش تعداد موالید به همراه کاهش تعداد مرگ و میر و افزایش امید زندگی، متوسط رشد سالانهی جمعیت کشور را، از ۳٫۹کاهش نرخ زاد و ولد و افزایش آمار وفات در قزوین خبرگزاری مهر استانها قزوین افسری همچنین نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در سال گذشته را ۱۰۷ عنوان کرد و یادآور شد در مقابل ۱۰۰ واقعه ولادت ثبت شده دختر، حدود ۱۰۷ ولادت پسر به

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting