وردپرس Visual Chat

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وردپرس Visual Chat) - دانلود

وردپرس Visual Chat

وردپرس افزونه چت و پشتیبانی آنلاین دیجی وردپرس سایت دیجی وردپرس افزونه را با بالاترین کیفیت فارسی سازی کرده و در اختیار شما قرارداده استبی شک این افزونه قدرتمند و تخصصی تیم وردپرس فارسی دریافت وردپرس دریافت وردپرس افزونه چت و گفتگوی آنلاین وردپرس افزونه چت و پشتیبانی آنلاین با عملکرد منحصر به فرد خود ضمن آنکه همچون سایر افزونه های چت و پشتیبانی زنده وردپرس بهصورت ایجکس و در لحظهگفتگوی آنلاین وردپرس برای برقراری ارتباط آنلاین و چت با مشتریان افزونه وردپرس کاربردی افزونه پلاگینی مناسب برای این منظور است که تماما فارسی می باشد و دارای قابلیت های جالبی است که با هم بررسی می کنیم ویژگی افزونه وردپرس گفتگو با مشتریان نسخه افزونه ها افزونه وردپرس گفتگو با مشتریان نسخه گفتگو به صورت آژاکس زیبا، طراحی مسطح و واکنشگرا مشاهده صفحه ای که مشتری شما در آن استافزونه چت آنلاین وردپرس افزونه یکی از بهترین افزونههای چت آنلاین برای وبسایتهای وردپرس است با استفاده از این افزونه، میتوانید به بازدیدکنندگان وبسایت خودافزونه چت آنلاین وردپرس نسخه ماراوا فروشگاه ماراواافزونه چت آنلاین وردپرس دانلود رایگان افزونه چت آنلاین وردپرس بدون لایسنس و اورجینال خرید فزونه چت آنلاین وردپرس ماراواافزونه چت و پشتیبانی زنده تم فارس افزونه وردپرس افزونه دارای ظاهری بسیار شیک و ظریف می باشد و به نوعی حرفه ای ترین افزونه چت زنده وردپرس می باشد که برای دانلود آن

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting