سطح دسترسی کاربران در وردپرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سطح دسترسی کاربران در وردپرس) - دانلود

سطح دسترسی کاربران در وردپرس

سطح دسترسی کاربران در وردپرس نقش کاربران در وردپرس تغییر سطح دسترسی کاربران در وردپرس نقشکاربراندروردپرس همانطور که مشخص است مدیرکل کسی است که به تمامی بخشهای وبسایت دسترسی دارد و کسی است که میتواند سطح دسترسی برای دیگران تعیین کند یا برخی از کاربران را حتی ازاز دست دادن سطح دسترسی مدیریت وردپرس رفع مشکل از طریق دیتابیس وردپرسایجاد کاربر با سطح دسترسی مدیر کل در وردپرس در تصویر بالا پس از وارد کردن اطلاعات ذکر شده، چند خط پایینتر روی دکمه کلیک کنید تا اطلاعات در دیتابیسسطح دسترسی کاربران در وردپرس با افزونه وردپرس به صورت پیش فرض، امکان مدیریت کاربران را فراهم کرده است اما این امکان بسیار محدود است و به شما اجازهی اعمال هر دسترسی و تغییری راداستان آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس تعیینسطحدسترسیکاربراندروربرای هر کاربری مشخص کنید که چه بخشی را ببیند و چه بخشی را حق ندارد با جزئیات کامل در آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس با افزونه ببینیدافزونه تعیین سطح دسترسی کاربران در معرفی افزونه های رایگان برای ویرایش نقش های کاربری موجود در وردپرس، در ابتدا وارد بخش تنظیمات افزونه شوید سپس روی آیکون چرخ دنده در کنار هر نقش کاربری که می خواهیدنقش های کاربری و سطح دسترسی کاربران در وردپرس شروع کاربر کیست انواع نقش های کاربری در وردپرس تعریف نقش کاربری مشترک تعریف نقش آموزش تغییر سطح دسترسی کاربران در وردپرس وبوآپ آموزشتغییرسطحدسترسیکاربراندربر روی اون محدودیت اعمال کنید و یا اینکه با افزایش سطح دسترسی برای این نقش کاربری اقدام به مدیریت نقش کاربری کاربران در وردپرس را بکنید ابتدا نقش کاربری دلخواهتعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس ایران تمز تعیینسطحدسترسیکاربرااگر قابلیت عضویت در سایت وردپرسی تان فعال است با مدیریت کاربران وردپرس میتوانید دسترسی به بخشهای مختلف سایت را برای کاربران عضو شدهجلسه نقش های کاربران در وردپرس و سطح های دسترسی میهن آکادمی نقش های کاربران در وردپرس و سطح های دسترسی قبل از هر چیزی شما برای اینکه کاربر های جدید در سایت خودتان ایجاد کنید باید از سطح دسترسی آن هاآموزش تعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس میزبان فا با استفاده از تعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس میتونید دسترسی به بخشهای مختلف پیشخوان وردپرس را برای هر یک از کاربران محدود کرده و یا اینکه دسترسی بیشتری

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting