سورس ربات ارسال پيام همگاني

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سورس ربات ارسال پيام همگاني) - دانلود

سورس ربات ارسال پيام همگاني

سورس ربات ارسال پام همگان سورس ربات ارسال پیام انبوه برای بله جهان بات فایلها سورس سورس ربات ارسال پیام انبوه برای بله خیلی راحت میتونید وارد اکانت بله بشید و یه لیست شماره بدید و پیامتونو به صورت انبوه ارسال کنید خودتون هم یکمسورس ربات ارسال به پیوی تلگرام و گروه به گروه تلگرام پارسکدرز سورسرباتارسالبهپیو ربات برای ارسال پیام به اعضای گروه تلگرام میخام و اینکه کسی که ربات رو به گروهی که من میخام ارسال بزنه تعیین کنم به چند نفر ارسال بزنه مثلا برایربات ارسال انبوه پیام در واتساپ،کاملا رایگان در اختیارشماست آپارات تا حالا شده بخواید برای یه کاری که دارید کلی پیام ارسال کنید مثلا بخواید به یه لیست بلند بالا از مشتریاتون راجع به تغییر مکانتون اطلاع بدید ارسال پیام انبوه در واتساپ روش عملی و کاربردی اینباکسینو واتساپاینباکسینو، یک نرم افزار ارسال پیام انبوه واتساپ است که به کمک آن می توانید پیامهای خود را بهصورت اتوماتیک به مشتریان فعال یا بالقوه خود ارسال کنید استفادهنرم افزار ارسال انبوه پیام در واتساپ کاملا تست شده و تضمینی لومینا رباتارسالانبوهپیامواتساپمزایا و ویژگی های بی نظیر ربات ارسال پیام انبوه واتس آپ قابلیت ارسال چندین عکس و ویدیو به همراه متن بدون محدودیت قابلیت وارد کردن شماره ها به صورت گروه بندیربات پیام انبوه ایتا ویدیوی نحوه کار ربات ارسال پیام انبوه ایتا با اجرای ربات همه کارهای قسمت قبل بصورت اتوماتیک و دقیق ،بدون اشتباه انجام می شود سورس راسورس ربات چت ناشناس فوق پیشرفته وان تم فروشگاه اسکریپت پیشرفته ترین سورس ربات چت ناشناس موجود، همانند ربات هایی مثل بیتالک و بگو مگو دارای امکانات فوق پیشرفته اتصال به ناشناس با روش متصل به درگاه پرداخت اپلیکیشن ارسال پیامک گروهی در اندروید و آیفون لیست کامل بلاگ آموزشی اما برای اینکه بتوانید به صورت همزمان متن پیامکی را از گوشی خود به گروهی از مخاطبینتان ارسال کنید با کپی و پیست کردن متن برای مخاطبین دچار مشکلساخت ربات تلگرام برای ارسال پیام به اعضا گروه و کانال پارسکدرز ساخترباتتلگرامبرایاسلام و درود رباتی می خواهم که از مخاطب یک پیام هر نوع پیامی از لینک دار گرفته تا استیکر را دریافت و برای اعضا گروه یا کانال هایی که در آن عضو است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting