اصول و مباني آموزش و پرورش

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اصول و مباني آموزش و پرورش) - دانلود

اصول و مباني آموزش و پرورش

اصول و مبان آموزش و پرورش کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش غلام حسین شکوهی ویرا کتاب کتاب های علوم تربیتیتوضیحات کتاب کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش نوشته ی غلام حسین شکوهی می باشد که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است درباره تعلیم و تربیت و آثار مترتب برکتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش شکوهی بانک کتاب یکتامهر مبانیواصولآموزشوپرمبانی و اصول آموزش و پرورش نویسنده غلامحسین شکوهی انتشارات به نشر از بانک کتاب یکتابوک و ارسال کتاب به سراسر ایرانخرید و قیمت مبانی و اصول آموزش و پرورش آخرین ویراست اثر دکتر کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش آخرین ویراست این کتاب یکی از منابع مهم برای طراحان کنکور در مقاطع و گرایشات مختلف و همچنین منبع آزمون استخدامی آموزش و پرورشقیمت و خرید تاب مبان و اصول آموزش و پرورش اثر دتر غلامحسن تاب تاب مبان و اصول آموزش و پرورش اثر دتر غلامحسن شوه انتشارات به نشر ردهبندی کتاب علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم اجتماعی قطع وزیری نوع جلد شومیزمبانی و اصول تعلیم و تربیت آپارات بهترین بروکر فارکس برای تو معنا و مفهوم تعلیم و تربیت گروه آموزشی و فرهنگی معلم فکور فلسفه فروش کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش انتشارات چاپخش فروشگاهدر جامعه ما حدود یک میلیون نفر معلم و مربی، آموزش و پرورش بیش از میلیون دانش آموز را بر عهده دارند بدون شک لازم است معلمان و مربیان از اصول آموزش و پرورشدانلود جزوه اصول و مبانی آموزش و پرورش خبرنامه دانشجویان ایران دانلودجزوهاصولومبانیآ جزوه اصول و مبانی آموزش و پرورش به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در ادامه دانلود جزوه اصول و مبانی آموزش و پرورش آمده است این فایل را ازدانلود رایگان اصول و مبانی آموزش و پرورش اصولومبانیآموزشوپدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس اصول و مبانی آموزش و پرورش شامل جزوهکمک درسی پیام نور اصول و مبانی آموزش و پرورش کمکدرسیپیامکتاب کمک درسی پیام نور اصول و مبانی آموزش و پرورش این کتاب تالیف محسن غلام پور و توسط انتشارات راه به چاپ رسیده و در فروشگاه اینترنتی کتاب انتشارات اشراقی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting