قاچاق آثار ملي و عتيقه جات

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(قاچاق آثار ملي و عتيقه جات) - دانلود

قاچاق آثار ملي و عتيقه جات

قاچاق آثار مل و عتقه جات قاچاق اشیا عتیقه منبع دیگر درآمد داعش فارسی کارشناسان باستان شناسی می گویند یکی از اشیایی که در شرایطی مثل جنگ داخلی سوریه بیش از هر چیز دیگری قاچاق می شود کاشی بناهای باستانی است از صاحب جات جاتقاچاق و تخریب آثار تاریخی چند سال حبس دارد ایسنا فرهنگی و هنری گردشگری و میراث اشخاصی که اشیای عتیقه را از کشور خارج کنند، به حبس از ماه تا سال محکوم میشوند جات جاتنگرانیها در مورد کاوش غیر قانونی ساحات باستانی بلخ و قاچاق آثار اعضای جامعه مدنی بلخ از کاوشهای خودسر ساحات باستانی و قاچاق آثار عتیقه به خارج از کشور ابراز نگرانی میکنندآخرین اخبار مربوط به قاچاق اشیای تاریخی ویستا قاچاق اشیای تاریخیحوادث رکنا نیروهای انتظامی یک باند قاچاق اشیای عتیقه را شناسایی و نفر را دستگیر کردند اشیای ضبطشده شامل آثار طلاکاریشده با قدمت ۲ هزار ساله و ارزش ۲۰چوب حراج به تاریخ به اسم فسادستیزی فرهیختگان آنلاین چوبحراجبهتاریخب در یک چنین شرایطی، وقتی کارشناسان و تحلیلگران به متن طرح استفاده بهینه از اشیای باستانی و عتیقهجات مراجعه میکنند، متوجه میشوند ادبیاتی کهروزنامه ایران قاچاق عتیقه تعریف قانون از اشیای عتیقه تقریبا همان تعریف قانون حفظ آثار ملی مصوب مجلس پس از مشروطه است یک فصل و ماده از قانون مجازات اسلامی به شرح مجازاتی پیش بینی جات جاتجلوگیری قاچاق بیش از هزار آثار باستانی در یک سال ولنه او کلتورمسئولان موزیم ملی کشور میگویند که در یک سال گذشته به کمک وهمکاری نیروهای امنیتی بیش از ۵۰۰ اثر باستانی را از نزد قاچاقچیان در سراسر کشور ضبط و به موزیم ملیقاچاق تاریخ به آن سوی مرزها کلید گروپ قاچاقتاریخبهآنسویمرزها ولات باستانی هرات نز دارای آثار و آبده ها مهم تارخ از دوران اسلامی و سار ادوار است که به گفته مسئولان این ولایت دست های بیرونی در قاچاقکشف ۴۰ میلیارد اشیا عتیقه و باستانی و دستگیری یک قاچاقچی در استان ها خوزستان صالحی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار میرود از شهروندان خواست، در صورتاز قاچاق اثار تاریخی در گمرک تورخم جلوگیری شد ازقاچاقاثارتاریخیدرگمرکمنسوبین مخلص گمرک تورخم شب گذشته طی یک عملیات بالای یک محموله صادراتی مقداری اثار باستانی کشف و ضبط کردند اثار باستانی متذکره که با یک مهارت خاص در سویچ

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting