وب هوک تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وب هوک تلگرام) - دانلود

وب هوک تلگرام

وب هوک تلگرام آشنایی با بکتوری در این صورت، یک سرویس تحت وب ایجاد میکنید که هربار مربوطهاش صدا زده شود، این رخداد را از طریق تلگرام به اطلاع شما برساند سپس سرویس تحت وب ایجاد شده و ساخت ربات تلگرام در لاراول بخش دوم راکت تلگرام و تلگرام رو بصورت کامل براتون میگم وشمارو اماده میکنم سلام من وب هوک رو روی هاست و دامنه ست کردم دامنم داره و هاست المانم هستآموزش ست وبهوک ربات تلگرام سورسیو درواقع شما با ست وبهوک، ربات خود را به سرور های تلگرام متصل می کنید این کار باعث می شود تا ربات شما بتواند از بهره بگیرد و از متد ها وهاید هوک لیست وب سرویس های آی نئو تیم با استفاده از این وب سرویس، میتوانید وب هوک ربات تلگرام خود را مخفی کنید تا از حمله هکران در امان باشید همچنین در صورتی که هاست شما گواهینامه امنیتی در اینجا یک ربات تلگرام با مراحلساختنیکرباتسادهتلگرامبا برای دریافت پیامهای ربات تلگرام بدون نیاز به ، باید یک وب هوک برای ربات خود تنظیم کنید برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید باوبهوک چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد ادمین سایت نقد و بررسی در این مقاله به سوال وبهوک چیست به طور کامل پاسخ خواهیم داد از وبهوک در جاهای مختلفی استفاده میشود تلگرام، گیتهاب و حتی وردپرس ازراه اندازی و فعال کردن وب هوک تلگرام برروی هاست ایرانی سورس سرا زبان برنامه نویسی ۲ بعد خرید هاست خارجی شما باید ربات تلگرام خودتون رو توی این هاست درست کنید و موقع وب هوک کردن هم این سرور رو به تلگرام معرفی کنید و مهمتر از برای ر بات تلگرام راکت حل مشکلات و ارورهای برنامه نویسی وب هوک هیچ خطایی نداره و هر جا که میگردم همه برای دربافت اطلات از ساخت ربات تلگرام و تنظیم وب هوک دسته بندی سوالات لاراول طراحیوبقسمت دهم توضیح وب هوک در ساخت ربات تلگرام در این قسمت درمورد مفهوم توضیح دادیم و نحوه عملی پیادهسازی وبهوک رو در زبان بدون استفاده از ابزار های جانبی توضیح دادیم، استفاده از وب هوک تلگرام در لاراول پارسکدرز استفادهازوبهوکببینید من یکی میخوام که لاراول کار باشه و حتما با وب هوک ربات تلگرام کار کرده باشه و بلد باشه کد مربوط ارتباط به وب هوک توی رو نوشتم و به خوبی داره

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting