افزونه تلگرام وردپرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه تلگرام وردپرس) - دانلود

افزونه تلگرام وردپرس

افزونه تلگرام وردپرس اشتراک گذاری مطالب وردپرس در تلگرام با افزونه افزونه وردپرس اشتراک گذاری مطالب وردپرس در تلگرام با افزونه دریافت ایمیل عضویت کاربر و ارسال دیدگاه وردپرس در تلگرام و انتشار خودکار نوشته ها در تلگرامبهترین افزونه های تلگرام برای وردپرس وبلاگ طراحی سایت آموزش وردپرس افزونه یکی از بهترین افزونه های تلگرام وردپرس است که به شما اجازه می دهد اطلاعیه ها را دریافت کرده و نوشته ها را به محض انتشارمعرفی بهترین افزونه واتساپ و تلگرام برای وردپرس آموزش افزونه رایگان تلگرام دکمه تلگرام وردپرس یک افزونه توسط تیم است که با توجه به سادگیاش، کار با آن میتواند بسیارافزونه توس وردپرس چت تلگرام وردپرس توسط شامل محرکهای چت است که یک پنجره چت را برای هر شخص بر اساس زمان صرف شده در وبسایت یا صفحه باز میکند یا قصد خروج از آن را داردافزونه ارسال خودکار مطالب به تلگرام بیست اسکریپت افزونه وردپرسبرخی از امکانات افزونه ارسال خودکار مطالب به تلگرام پشتیبانی از انواع چت های خصوصی، کانال ها و گروه های تلگرام پشتیبانی از ووکامرس و ارسالاطلاع رسانی سفارشات ووکامرس توسط ربات تلگرام بدون نیاز به وکامرس یا یک افزونه فروشگاه ساز وردپرسی است که میتوانید با این افزونه یک فروشگاه قدرتمند بسازید و محصولات خود را بهصورت آنلاین بهفروشافزونه ادغام تلگرام با وردپرس پرمیوم افزونهادغامتلگرامباوردپرافزونه یک پلاگین ادغام تلگرام با وردپرس و ارسال پست به تلگرام ، اطلاع رسانی سفارشات ووکامرس، دریافت اعلان های ایمیل در تلگرام و استافزونه دکمه چت تلگرام برای وردپرس فروشگاه افزونهافزونه یک پلاگین برای افزودن ابزارک دکمه چت تلگرام به وردپرس جهت ارسال کاربران به چت تلگرام شما می باشدآموزش نصب و کانفیگ افزونه وردپرس آپارات باسلام خدمت دوستان عزیز بنده در این آموزش شما با نحوه نصب افزونه و همچنین نحوه کانفیگ آن و متصل کردن آن به تلگرام جهت ارسال پست آموزش اتصال وردپرس به کانال تلگرام در هاست ایران میزبان فا همونطور که در تصویر میبینید با نصب افزونه اتصال کانال تلگرام به وردپرس منویی با عنوان به پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting