ارسال مطالب وردپرس به تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ارسال مطالب وردپرس به تلگرام) - دانلود

ارسال مطالب وردپرس به تلگرام

ارسال مطالب وردپرس به تلگرام اتصال وردپرس به تلگرام با افزونه افزونه وردپرس تب کانال برای ارسال اتوماتیک مطالب سایت شما به کانال تلگرام ابتدا باید در این قسمت یک کانال ایجاد و فعال نمایید تا مطالب شما به صورت خودکار بهافزونه تلگرام وردپرس ارسال از سایت به تلگرام شرق وب مرحله اول نصب و فعالسازی افزونه در ابتدا نیازمند تهیه افزونه کانال خودکار تلگرام هستید سپس پس از نصب افزونه منوی تنظیمات آن در وردپرس قابل مشاهده خواهد بودبرترین افزونههای تلگرام در وردپرس تیدا وب وردپرس آیا تمایل دارید چت آنلاین را به تلگرام خود وصل کنید یا نوشتهها و مقالات سایتتان، به طور خودکار در کانال تلگرام ارسال شوند در این نوشته قصداتصال وردپرس به تلگرام در افزونه حرفه ای معرفی افزونه های رایگان از طریق افزونه می توانید تلگرام خود را به وردپرس متصل کرده و از این پس هر پست یا نوشته ای در سایت قرار دادید در کانال شما همنحوه اتصال وردپرس به تلگرام اینتن آموزش طراحی سایت نحوه کار این افزونه بدین صورت است که تمامی ایمیل هایی که از طرف سایت وردپرس به ایمیل شما ارسال شود، از طریق تلگرام به شما منتقل خواهد شد همچنینافزونه ارسال مطلب به کانال تلگرام به صورت خودکار وردپرس ایران وبر آموزش آموزش طراحی سایتابتدا وارد بخش مدیریت وردپرس خود شوید و در بخش افزونه ها، افزونه ی را جستجو کنید و سپس نصب نمایید پس از نصب به بخش تنظیمات افزونه در بخشآموزش اتصال وردپرس به تلگرام با ساخت ربات آموزش وردپرس حال باید روبات خودمان تمام کمال اختیار بهش بدیم تا که مطالب توی سایت انتشار دادیم خودش خودکار ارسال کنه داخل تلگرام حال اسم یکتای روبات را کپیافزونه وردپرس تلگراپرس راست چین افزونه وردپرس آخرین نسخه افزونه تلگرام پرس افزونه یک افزونه ایرانی به منظور خودکارسازی ارسال مطالب به تلگرام استارسال همزمان به چندین کانال تلگرام، اختصاصاتصال وردپرس به تلگرام و ارسال مطالب وردپرس به تلگرام با افزونه افزونه رایگان وردپرس افرادی که دارای سایت هستند میتوانند با نصب افزونه اتصال وردپرس به تلگرام مطالب خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند شما با نصب اینآموزش افزونه و اتصال وردپرس به تلگرام افزونه وردپرسآموزش نحوه ارسال نوشته ها به تلگرام با افزونه در ابتدا در قسمت ماژول ها، ماژول ارسال به تلگرام را فعال کرده و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید با

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting