آلبرت اینیشتین

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آلبرت اینیشتین) - دانلود

آلبرت اینیشتین

آلبرت اینیشتین زندگینامه آلبرت انیشتن نابغه آشفته آلبرت انیشتن به عنوان یکی از باهوشترین افرادی شناخته میشود که تا به حال دنیا به خود دیده، به قدری باهوش و شگفت انگیز که دانشمندان بعد از زندگینامه آلبرت انیشتین فیزیکدان پرورش افکار بیوگرافی بزرگان زندگینامه آلبرت انیشتین فیزیکدان و دانشمند آلمانیبیوگرافی آلبرت انیشتین از مجموعه زندگینامه دانشمنداندر زندگی نامه آلبرت انیشتین که ویسخنان انگیزشی آلبرت انیشتین و جملات آموزنده از فیزیکدان برجسته متن و جملاتجملات و سخنان خاص انگیزشی آلبرت انیشتین فیزیک دان معروف و برجسته آلمانی را در این بخش روزانه ارائه کرده ایم آلبرت اینشتین آلمانی ۱۴ مارسفرزندان آلبرت اینشتین که بودند و چه بر سرشان آمد فارسی روزنکرانز به بیبیسی گفت او زندگی بسیار غمانگیزی داشت آلبرت اینشتین و همسر اولش میلوا ماریچ که او هم فیزیکدان بود، صاحب سه فرزند شدندماجرای پسر فراموش شده و روانی انیشتین عکس خواندنی ها و دیدنی ها آلبرت و میلوا در سال ۱۹۱۴ میلادی از یکدیگر جدا شدند میلوا درباره جدایی اش گفت که آلبرت کارش را بر خانواده اولویت داده بود و برای نگهداری وزندگینامه آلبرت اینشتین بنیانگذار فیزیک مدرن کجارو آلبرت اینشتین فیزیکدان بزرگ آلمانی قرن بیستم و مخترع نظریه نسبیت، در علم فیزیک انقلابی کمنظیر ایجاد کرد و فیزیک مدرن را پدید آورد آلبرت انیشتین و جملات و سخنان تاثیر گذار آلبرت انیشتین نمناک آلبرتانیشتین آلبرت انیشتین یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان قرن بیستم بود که سخنان زیبا و آموزنده ای از تجربیات خود برای داشتن زندگی بهتر به زبان آورده است با بهره گیری ازدانلود کتابهای آلبرت انیشتین کتابناک اشخاصآلبرت انیشتین م آلبرت اینشتین فیزیکدان نظری آلمانی بود او بیشتر، به خاطر نظریه نسبیت و به ویژه برای همارزی جرم و انرژی ۲ که از آشناترینآخرین سخنان آلبرت انیشتین آخرینسخنانآلبرتانی شما چطور ارزش آفرینی می کنید چقدر در جبر اجتماعی فرو می روید به عمق وجود خود و عمق رسالت خود چقدر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting