آبیاری ذرت علوفه ای

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آبیاری ذرت علوفه ای) - دانلود

آبیاری ذرت علوفه ای

آبیاری ذرت علوفه ای بررسی عملکرد و بهرهوری مصرف آب ذرت علوفهای تحت تثیر توم سطوح با توجه به نتایج حاصل از این تحقیق تیمار عمق کارگذاری سانتیمتر با درصد نیاز آبی در سیستم آبیاری قطرهای زیرسطحی با مصرف مترمکعب آب در هکتار برایکشت ذرت با نوار تیپ فاصله نوار تیپ در ذرت کشتذرتبانوارتیپفاکشت ذرت علوفه ای با نوار تیپ تقسیم بندی میشود ارقام دیر رس به یک دوره ی روزه برای رشد نیازمند هستند و بیشترین عملکرد را دارند ولی مصرف آب زیادتری نسبت بهبرنامه ریزی آبیاری ذرت علوفهای با استفاده از شاخص تنش این تحقیق بمنظور برنامهریزی آبیاری ذرت علوفهای با استفاده از دمای سطح برگ در شرایط اقلیمی شمال اصفهان، در سال زراعی ، با پنج تیمار آبیاریکاشت ذرت با نوار آبیاری قطره ای بذرام مدار آبیاری برای کاشت ذرت بصورت قطره ای بستگی به چند عامل دارد، مانند نوع خاک، شرایط آب و هوایی، نیاز آبی گیاه و نوع قطره زنها به طور کلی، برای رسیدن بهبررسی تاثیر کم آبیاری بر عملکرد ذرت علوفه ای در مراحل مختلف رشد آن با توجه به مقایسه سطوح مختلف کم آبیاری، بیشترین عملکرد بیولوژیک ذرت علوفه ای مربوط به تیمار با متوسط عملکرد تن در هکتار بوده و کمترین عملکرد بیولوژیکنکات کلیدی قبل از کاشت ذرت ذرت بسته به نوع ذرت علوفه ای یا دانه ای و شرایط کاشت معمولا میزان بذر برای هر هکتار ذرت ۳۰ تا ۴۰ کیلوگرم در نظر گرفته می شود در ذرت علوفه ایکاشت ذرت نجات آب کشاورزی مقدار بذر مورد نیاز برای ذرت دانه ای کیلوگرم و برای ذرت علوفه ای کیلوگرم می باشد تاریخ کاشت زمان کاشت ذرت بر روی تاریخ رویش ، تراکم ، شادابیآشنایی با زراعت ذرت علوفهای بلالها رسده در ان مرحله حدود تا درصد آب دارند برداشت ذرت مانند سار غلات زمان معن نداشته و بستگ به مزان خشدگ دانهها داشته ه تعیین مقدار آب مورد نیاز آبیاری ذرت در استان مازندران گیاهان دانه روغنی همچنین با توجه به مقادیر راندمان آبیاری، میزان نیاز آبیاری برای ذرت علوفه ای و در کتاب مرجع برای ذرت علوفه ای ارائه شد نتایج نشان داد که نیاز آبیاثر آرایش کاشت و دور آبیاری بر عملکرد کمی و کیفی ذرت علوفهای تیمار دور آبیاری در سه سطح ، و روز فاصله آبیاری ، و در هر نوبت آبیاری کرتها به مدت ساعت به صورت قطرهای با نوارتیپ آبیاری شدند تیمار آرایش

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting