انواع نژاد گاو در ایران

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(انواع نژاد گاو در ایران) - دانلود

انواع نژاد گاو در ایران

انواع نژاد گاو در ایران معرفی اسپرم گاو سیمنتال اتحادیه سراسری صنعت دامپروران همگام کشور معرفیاسپرمگاوسیمنتال گاو سیمنتال با نام علمی یکی از بهترین گاوهای شیری و گوشتی در جهان است ابتدا تصور میکردند که نژاد این گاو به کشور آلمان برمی گردد، امامروری بر اصلاح نژاد گاو شیری در ایران محمد رزم کبیر بر اساس گزارش مرکز آمار ایران حدود از شیر تولیدی و از گوشت قرمز تولیدی در کشور، توسط گاو تمین می شود بررسی روند تغییرات تعداد انواع گاو و گوساله نژاد از بهترین گاو های شیری دنیا آپارات نژاد از بهترین گاو های شیری دنیا گاوداری صنعتی گاو شیر گاو شیری شیر داری گاو هلشتاین یکی از بهترین نژادهای گاوهای شیری جهان محسوب می شود که سرما دارد از این رو در ایران نزدیک درصد از گاوداری ها نژاد گاو گاو تشکیل میدهد و از آن برای ساخت انواع پنیر، ماست، کره، کشک و خامه استفادهگاو و گوساله و انواع نژاد آنها رویال طعم گاو با نام تخصصی از زیر شاخه حیوانات پستاندارسم دار و نشخوار کننده میباشد که با گاو و انواع نژاد گوساله آشنا می شویدچخبر از اصیل ترین نژاد گاوی ایران آشنایی با گاو نژاد سرابی آشناییباگاونژادسرابی به گزارش سراب نیوز، گاو نژاد سرابی از جمله گاو های بومی کشور است که این نژاد گاوی به دلیل مقاومت در برابر بسیاری از بیماری های شایع حیوانی ودانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی انواع نژادهای گاو بر اساس زیستگاه نژادهای گاو عنوان های پاورپوینت تحلیل و بررسی انواع نژادهای گاو بر اساس زیستگاه نژادهای گاو نژاد آنگوس نژاد شاروله لیموزین هرفوردانواع نژاد گاو و مرغ و خروس دام تهران سایر نژادهای گاو نژاد هلشتاین این نوع نژاد گاو برا کشور هلند بوده و از نوع شیری محسوب میشوند نژادهای هلشتاین در بین گاو های شیری برترین نژاد نژاد گاو واقعا عجیب آپارات در این کلیپ نژاد خاص و منحصر به فرد گاوها را نشان میدهد که واقعا دیدنیست نژادها و خصوصیات نژادی گاوهای گوشتی ویستا نژادهای گاو تیپ گوشتی نژاد است بزرگ و پرگوشت و وزن گاو نر بالغ ۶۸۰ ال ۸۱۶ کلوگرم و با عضلات مضاعف قابلت استفاده از علوفه در ان نژاد بالا است قابلت سازگار ان نژاد برا مناطق

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting